21 sept 2008 ...Duit raya...


Member aku mengajak aku teman kan dia ke sebuah bank utk menukar duit utk raya..note rm 1 .5 dan 10.Dalam posh bag aku ada sebanyak rm 5625.oo.Wau....banyak tuu.member2 lain mintak tolong tukarkan.Sebenarnya member tu ada seorang adik ipar yg bekerja di sebuah bank tuu..klu x mnakan dapat tukar duit sebanyak tuu..paling kuat bank kasi rm 1000..jer guna kabellah..sementara tunggu selesai urusan..adalah promoter kat bank tu..emm cun gak ( hehehe )suruh apply kredit card..free 4 life..maknanya x bayar fee tahunan..aku cakap aku dah ada 4 keping...tapi dia suruh apply gak...memandangkan adik ipar member tu dah tolong tukarkan duit tadi....emm apply jer lah..( jadi nama adik ipar tu sebagai pembawa castomer...dapat komosenlah tuu..)
haa..kau org tengoklah bnyak duit raya tuuu...selamat ari raya....

1 comment:

Unknown said...

hoho!!! banyak nye duit!!
dah ada 4 keping pun apply lagi ke?? bahaya ooohhh *ni pun dlm proses nak buang sekeping ni*

anyway...hepi blogging!!