21 nov 2008 - TAG...?

Aku tak tau cam ner dinamakan Tag...tapi aku cuba gaklah...
1. Bagaimana aku dapat nickname bigfoot...pertama kali aku mengenali alam saiber dan orang yang pertama aku tag..adalah kau Dazz...( jgn lupa tu...)
2.Disebabkan begitu terujanya aku untuk mengenali sesorang....selepas kembalinya aku ketanah air selepas bertugas di indonesia...aku terus kesana...tapi sememangnya aku tak diundang..dan hasilnya kau orang pun tau kan....emmmmmm..kenalah aku pulang kembali pada malam tu jugak....memg mengong aku ni...hehee..cari pasal///
3.kali ini aku terpanggil pulak utuk mengenali blog...kau orang pun tau aku memanglah tak hebat dalam dunia saiber nii...aku nak cuba gak lah...so hasilnya...ginilah...and aku cuba gak utk upgreadkan blog ni...( ada sesiapa nak tolon..)
4.kau jugak Dazz..orang pertama yang aku link....sori..
5.akan aku cuba untuk kekalkan rasa persahabatan ini...( boleh ke..)
6.emmm sampai bila..ekk...( dazz tolon jawab..)
7.Rasanya hampir 3 taun aku berada didalam dunia saiber nii...u still my friend Dazz////
Ok..that all...any comment..pls send to me....love u all...

2 comments:

Unknown said...

HEHEHE ANAZ...
CITE NI MMG UNTUK DAZ KER..
KENANGAN LAMA MENGUSIK JIWA

anaz said...

emmm..betul lah tu dazz...