27 jan 2009 - latihan CDERT



Sebenarnya memang dah lama aku tak update blog aku ni...sememangnya agak bz kebelakangan ni...mengendalikan projek yang ada dibawah seliaan aku yang bakal berakhir ( due date ) pada 1/8/09..so kenalah beri tumpuan pada kerja..sementara tu aku dikerahkan ( kerah..? )untuk menghadiri satu progrem kemahiran mengenai cara2 mencari dan menyelamat yang diadakan di sebuah ladang herba yang terbesar diasia yang terletak di dearah Muar iaitu Nasuha Herba Firm..selama 3 ari.Disitu berbagai pendedahan diberikan mengenai kegunaan berbagai Herba dan mengulangi kembali kemahiran yang dipelajari seperti bantuan pernafasan (CPR), cara mengunakan tali ( upsling) dan cara2 menyelamat didalam air.Disini aku sertakan beberapa gambar untuk tatapan kekawan.

2 comments:

Anonymous said...

wahhh flying fox ek..

:P

anaz said...

ehh...betulah bunga..tapi kecut gak..tinggi tuu...tapi bila dah turun...gian lak nak buat agi...hehehee