03 april 2009 - Jawapan Tag....

Ari ni aku nak jawab Tag yg diberikan oleh cikdaz pada aku..

apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu
# nama blog aku "bigfootanaz"..Belerang Merah...nama bigfootanaz tu aku dapat masa aku bertukar2 citer..ngan cik daz..kann..kan..( ada citernya tuu )

apakah nama link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu
# http://www.bigfootanaz.blogspot.com ( idea tu masa aku pening dan ngigau cam ner nak buat blog pada mula2 dulu..hehhee..)

apakah method penulisan dalam blog anda
# ala..biasalah..aku akan muatkan aktiviti yg aku buat...u all leh nampakan..tu jer idea yg aku ada..

pernah rasa nak hapuskan blog? kenapa?
# tak penah...aku baru nak mula berjinak2 ngan blog nii..

apakah pendapat anda tentang pemilik blog yang menghadiahkan tag ini kepada anda
# jari jemari dia memg cantik..hehheee..

senaraikan 5 orang yang bakal anda tag
# aku sebenarnya tak ramai kekawan dlm blog nii..so sesiapa yg terpikat kat blog aku ni..klu sudi...amiklah tag ni dari saya..ok..

4 comments:

Unknown said...

upsss...
org yg mngetag anda itu bkn sj jari...
org nya pun santik juga...
hehehehe

anaz said...

emm...betullah tu eleea..tapi eleea penah jumpa dia ke..?

Unknown said...

Xpnah lagi...Insya Allah...
Kalo ada rzeki...
Insya Allah jmpa...
=)

anaz said...

emm..eleea tinggal mna...dia kat mna...susah nak jumpa tuu..