7 Feb 2009- birthday my wife








Hari ini adalah hari lahir wife saya.Walaupun x begitu meriah kerana tiada anak2 disisi, tetapi aku tetap menyambutnya..serta ucapan dari anak2 melalui pone.Adalah sedikit hadiah dari saya. Lepas tu saya ajak dia jalan2 meronda kota. ke Larkin dan KeAngsana.Tempat pertama yg ditujunya adalah kedai yg. menjual hiasan dalam rumah berupa hiasan kaca ( romantica ). Saja tengok2 katanya.Lepas tu kami kekedai yg menjuaal hiasan dari kaca gak tetapi dari Iran.Ada sale 70%less. Ada beberapa hiasan yg dibelinya.Agak lama kami berada diangsana..lebih kurang hingga pukul 3.00 pm. Selepas tu kami pulang dan singgah sebentar di Tesco. Saja jalan2..dan akhirnya distinasi akhir kami adalah di pusat bandar p.gudang sebelum pulang kerumah. Adalah sedikit poto yg saya titipkan disini.

No comments: