1 May 2009 - T€ag pemberian dari sahabat




Sempena Hari Pekerja ni....adalah masa sedikit untuk aku melabuhkan jari jemari ni..untuk n3 yg tak seberapa ni. Sememangnya telah lama aku tidak berkesempatan utk menambah n3 aku.Dengan adanya pemberian award dari eleea nii...aku ucapkan terima kasih.Sempena hari Pekerja aku ucapkan Selamat Menyambut Hari Pekerja..kuatkan semangat dan lebih produktif.OHH YA.hari ni juga adalah hari jumaat. SO Khatib ada memberi peringatan semasa menyampaikan khutubah jumaat tadi iaitu sempena hari Pekerja,iaitu bekerjalah dengan jujur dan amanah kerana apa yg dimakan dari hasil kerja tadi akan menjadi darah daging kita..so diharapkan rezeki yg kita dapat adalah halal.Anyways selamat bercuti. Sekli lagi TQ ELEEA

2 comments:

Unknown said...

Semoga award ni lebih mmberi kamu smangat utk trus bblogging
=D

anaz said...

of cos..eleea..akan ku perah idea ni..agar melimpah ruah...