14 okt 2008 Hari raya for SDE

SDE merancang untuk mengadakan Hari Raya gathering yang di jangka akan diadakan pada 29/10/2008.Setelah perbincangan diadakan dan aku salah seorang ajknya, segala perancangan telah diatur dan setiap tugas ada pengelolanya. Aku pula di tugaskan untuk penyediaan pentas c/w back drop serta hiasan dan PA system. Aku telah dapatkan vendor pemasangan pentas dan backdrop tu dan kos yg dikenakan sebanyak RM 1120.00 dan PA system sebanyak RM 400.00.Patner aku dari dept. engineering...dan aku harap dia dapat membantu aku untuk hiasan back drop tersebut serta keceriaan diatas pentas..aku di maklumkan bahawa ramai jemputan VVIP akan hadir pada hari tersebut.Rewang atau gotong royong untuk penyediaan memasak dan penyelarasan semasa majlis akan diadakan pada 28/10/08 hingga 29/10/08. Dianggarkan SDE staff seramai 1500 orang dan sub-contractor seramai 2500 orang..ooo ramai tuu...raya..raya..rayaaa.

2 comments:

azlishukri said...

salam singgah dan salam adilfitri.

anaz said...

t.kasih dan salam aidilfiteri buat en muhammad