29 0kt 2008-up date news

Emmm..sememangnya aku dah beberapa hari ni tak dapat up date blog nii..bukan apa..dalam minggu ni agak banyak aktiviti yang melibatkan kehadiran aku...seperti semalam...klu x salah aku ada beritahu iaitu majlis sambutan hari raya aidil fiteri dan sambutan depavali serta safety day bagi project MOQ 16..dan hari ini adalah pelancaran hari tersebut..dan alhamdulilah tugas yg diberikan kepada aku kira2nya aku berjayalah....aku dapat menyediakan pentas serta back drop serta lain2 peralatan seperti PA system..serta karaoke set walaupun ada yg nanyi tak ok...asalkan mereka happy..ialah mereka dah rewang dari semalam lagi...dan malamnya pulak aku menghadiri majlis penutup marhaban di surau tempat aku tuu...ialah kan esok hari terakhir bulan shawal kann..dan yang pasti..insaallah..hari raaya aidil adha bakal menjelma...tak lain tajk bukan adalah majlis korban akan dijalankan....sebahagian aktiviti aku lah tuu..

No comments: